10 Temmuz 2016 Pazar

PES 2013 PS3 TRANSFER GÜNCELLEME YAMA NASIL KURULUR (DETAYLI ANLATIM)

                                                   KURULUM
 


          BİLGİYARDAKİ İŞLEMLER


1- Elinizdeki usb veya hardiskin fat32 formatında olması gerekir.
2-İndirdiğiniz yamayı rardan çıkarın..
3- Birçok arkadaşın yaptığı önemli hata olduğu gibi atmasıdır,
     PS3 klasörünü usb ye kopyalayın 
4- USB nin içindeki klasörler sırasıyla şu şekilde olmalı
          PS3/SAVEDATA/BLES1708...
 5- USB yi PS3 e takın..


                 PS3 DEKİ İŞLEMLER

1- Kayıtlı veriler yardımcı programı (PS3) e girin
 2- Eski pes 2013 dosyaları varsa hepsini silin 
3- Sonra usb nin içine  girin 
4- üçgene basın hepsini kopyala seceneğine basın
5- DİKKAT edin yukarda dosyaları saymasını bitirmesini bekleyin
  yoksa eksik kopyalarsınız.sayma işlemi bittikten sonra tümünü seç
 deyip ok tuşuna basıp hepsini kopyalayın.. hepsi bu kadar

                    DİKKAT ETMENİZ GEREKEN     

Yama hangi şekilde olduğu datapackli mi yoksa datapacksiz mi
ps3 de pes 2013 e girince  1.04 dlc 6 yazar bu datapack yüklü demektir.eğer dlc 6 yazmıyorsa datapack yüklü değildir.

şimdi konami pes 2013 sunucularını kapattığı için datapack yüklenemiyor orjinal makinelere.Bunun için yeni yamamız 
datapacksiz olacak 

datapacksiz yeni yamamızı yüklemek isteyen ama onceden datapack yüklü makineler makineden datapacki silmesi gerekir
ps3 de kayıtlı verilerden değil onun  yukarısında en başta
oyun verileri var ordan pes 2013 datapack dosyasını silmesi gerekir  
                             YAMALAR 

                  DATAPACKLİ YAMA İÇİN TIKLA

                  DATAPACKSIZ YAMA İÇİN TIKLA ( YENİ)

                

      
 

51 yorum:

  1. yapıyom o dosyayıda usb ye atıyom ps3 kopyalanırken kopyalamak için bile seçiyom ama klasörlerin içi boş çıkıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış kopyalıyorsundur yukaridaki söylediğim gibi ps3 klosörünü kopyalayacaksın

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. usta bana türkçe yama lazımda

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çalışmıyor boşa zaman harcamayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ney çalışmıyor kardeşim yapamıyorsun milleti yanlış yönlendirme

      Sil
  4. kardeşim benim ps3 geçen sene cıkanlardan türkçe menü 500 gb olanlardan buna uygun olanı hangısıdır hangısını ındırmem gerekır .,

    YanıtlaSil
  5. ps3 datapack 6.00 v1.4 olmayan ps3lerde çalışmaz kardeş datapack ve güncel kadro işlemi yapılır

    YanıtlaSil
  6. karteşim dosya boyutu çok ufak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim 1 dosya boyutu çok ufak 2 nasıl bir link koyduysan indirilmiyor bir açıklama yaparmısın

      Sil
  7. emeğine sağlık çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. kardesım bn neden lınke gırdıgım zaman sacma sapan yere atıyo bnı bn daha lınkı bulamadım bıle datapacksız yere gırıyorum aynı sayfa gelıyo yıne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamı geç yap murat artarda 6 7 defa tıklaman gerekli

      Sil
  9. Hocam data packli olanlar icin ne zman hazırlarsın ?

    YanıtlaSil
  10. LİNK ÇIKMIŞ ARKADAŞLAR VİDEONUN ALTINDA

    https://www.youtube.com/watch?v=2FYLjctKaAg

    YanıtlaSil
  11. ESKİ KADRO BU ÇOK ESKİ HEMDE DROGBALAR FİLAN VAR :)))

    YanıtlaSil
  12. KARDEŞİM usb ye attım usb boş gözüküyor ne yapmam gerekir.

    YanıtlaSil
  13. Kardes yukledim çok sag ol. Datapackliydi dediyin gibi yapdim, sirayla. Ama acmiyor. Pese giriyorum veriler yukleniyor yazdığından sonra ps3 donuyor. Kollar calismiyor kolla kapamak olmuyo. Power tusu ile kapaniyo ancak. Yardimci olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  14. Ps3 veriler de datapack 6 görünmüyor ama benimki 6 Nasıl silecem yama çalışmıyor ?

    YanıtlaSil
  15. sa yamayı ındırdım fakat bless dosyası yukluyemıyorum sanırsam pacht de bır sorun var bı bakıp duzeltırmısınız

    YanıtlaSil
  16. Hocam bir sorum olacak size. benim pes 2013 datapacak 6.0 ver.1.04 aynen böyle yazıyor boyle yazmasına ragmen ben datapacaksız yamayı da kurdum. donuyor oyun acılmıyor tekrardan eskı haline getirdim.. asıl soruya gelelim??
    Ben bu oyunu nasıl datapacaksız yapacam.(en başta
    oyun verileri var ordan pes 2013 datapack dosyasını silmesi gerekir) dediğiniz klasorde yoktu. ben baska yollarla bunu nasıl silebilirim. veyahut datapacaksız pes 2013 varmı varsa lınkını atarmısınız ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes bende de döndü kaldi, nasil eski haline getirdin anlata bilirmisin? Whatsapp da anlatsan daha iyi olur +994556098166

      Sil
    2. Kardes datapackli 6.0 yamayı indir. kur

      Sil
  17. Hocam. bize datapackli yama en son transfer yaması lazım. yada elinde bulunan pes 2013 ün komplesini yükle biz indiririz..hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim gerek yok ki komle oyun indirmeye datapacksiz yapmak için gerekli olan dt0f imajını videonun altına ekledim ordan indirebilirsin

      Sil
  18. abi ben pcde yapmak istiyorum o nasıl olcak yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  19. Kardeş benimki ver 1.00 napicam

    YanıtlaSil
  20. Dedigin herşeyi yapiyorum oyuna girince profil oluşturuyo ama oyuna girerken donuyo versiyon 1.00 olduğu için mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim videoyu ekledim bakarak yapabilirsin

      Sil
    2. aynn kardesım bnm surumde aynısı ılk te profıl cıkıyo sonra donuyo

      Sil
  21. Merhaba, Değerli okurlarım. Kopyalama İşlemini Tamamladım. Fakat Oyun Tam Yüklenirken Playstation Donuyor. Konu ile ilgili yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim yukarda nasıl yapılır diye video var onu izle ona göre yap makinen kırıksa gerekli dosyanın linki videonun altında mevcut

      Sil
  22. kardeş datapacksiz yapma dosyası link nerde

    YanıtlaSil
  23. kardeş lütfen cevap ver datapacksız yapma dosyasının linkini alta yapıştır lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karşim youtube de videonun altında var zaten link videonun altında

      Sil
  24. ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI YOUTUBE KANALINA VİDEOLARIN ALTINA YAPARSANIZ DAHA ÇABUK DÖNÜŞ YAPARIM BURAYA ÇOK SIK BAKAMIYORUM BİLGİNİZE

    YanıtlaSil
  25. ben bu dosyayı yukledım turkce cd takınca transferler sorunsuz ama ingilizce cd takınca transferleri gormuyor. 2013 kadrosu ıle basıyor bunun ıcın bırsey yapabılırmıyız

    YanıtlaSil
  26. Selam. Bu işlemi yapmak için cihazın Kirik olması şart mı? ?

    YanıtlaSil
  27. elinize sağlık kurdum çalıştırdım dünya karması yok içinde daha sonramı ekleyeceksiniz.

    YanıtlaSil
  28. bende indirdim ama benim ps3 kırık multiman var benimkinde çalışırmı yok sa orjinal cd demi oluyor

    YanıtlaSil
  29. dostum yenı lazım bıze ocak transferler ıcınde olan o nzeman cıkar acaba

    YanıtlaSil
  30. ps3 ıcın data packli devre arası tranferler ıcınde olan babel besıktasta mesela

    YanıtlaSil
  31. kardes bu cdler icinmidir

    YanıtlaSil
  32. olmadi basqa yama ariycam tesekkuerler yinede

    YanıtlaSil
  33. orjinal cd de data pack olurmu ve bu yama cdye olurmu

    YanıtlaSil
  34. Kardeşim herşeyi yaptım anlattığın gibi ama yine aynı kopyalama işlemi yaptıktan sonra başka işlemi gerekir mi?

    YanıtlaSil