8 Temmuz 2016 Cuma

YENİ PES 2013 PS3 2016-2017 SEZONU TRANSFER VE TAKIM GÜNCELLEME YAMASI ---DATAPACKSIZ-----

                      PES 2013 PS3 TRANSFER YAMASI

                               SÜPER YENİ YAMA
                                YAMA ÇIKTI
 

EMEĞE SAYGI İÇİN REKLAMLARA
TIKLAMAYI UNUTMAYIN.. 

YOĞUN İSTEK ÜZERİNE ARTIK YAMAMIZ DATAPACKSİZ
HERKEZ KURABİLECEK
  
                 


                    

                                   İÇERİK
  STSL YENİ ÇIKAN TAKIMLAR EKLENDİ (ADANASPOR,ALANYASPOR,KARABÜK)
    PREMIER LİG YENİ TAKIMLAR EKLENDİ
    PTT LİG YENİ TAKIMLAR EKLENDİ
   BÜTÜN LİGLERİN TRANSFERLERİ YAPILIYOR..
   YENİ ÇIKAN FORMALAR EKLENİYOR...
  MİLLİ TAKIM KADROLARI EURO 2016 YA GÖRE AYARLANIYOR...
 VEE EN BÜYÜK YENİLİK.. KARMA TAKIMLAR YAPILIYOR

DÜNYA KARMASI -  İTALYA LİGİ KARMASI
TÜRKİYE LİGİ KARMASI - FRANSA LİGİ KARMASI
ALMANYA LİGİ KARMASI - İNGİLTERE LİGİ KARMASI
İSPANYA LİGİ KARMASI - ÇİN LİGİ KARMASI    

YAMAMIZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ÜCRETLİ DEĞİLDİR. 


 


LİNK EKLEDİĞİMDE REKLAM 5-6 TANE REKLAM ÇIKABİLİR KİMSE KIZMASIN SİZDEN PARA İSTEMİYORUM ODA BİZİM EMEĞİMİZİN KARŞILIGI

İNDİRDİĞİNİZ YAMAYI SADECE KENDİNİZ KULLANIN



YAMA LİNK İÇİN TIKLA : LİNK


KIRIK MAKİNE İÇİN İMAJ DOSYASI : LİNK


KIRIK MAKİNE İÇİN KARMA LİG İMAJI : LİNK




YAMALAR ARTIK BURADA PAYLAŞILACAKTIR

 


    

186 yorum:

  1. Ya hocam 1 eylül'e kadar vallahi bekleyemem sabırsızım biraz :D bundan önceki en güncel yama hangisiyse onu yüklemek istiyorum nasıl yüklerim? not:pes 2013 datapack yok sadece v1.04 yazıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim önceki yama sayfada var ama sana olmaz datapacksiz yama yapıyorum şuanda ama daha bitmedi yapayım yükleyeceğim

      Sil
    2. bağlantı nerde kardeş indiremiyorum

      Sil
    3. abi kurullum ?

      Sil
    4. hocam link bozuk kullanıcı verileri silmiş diyor yardımcı olsaydınız çok sevinirdim

      Sil
  2. dostum yine ben benim playstatıon da datapack6.00 ver 1.04 yazıyor ama senn yamayı kuramıyorum sorun nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bakmadanolmaz.blogspot.com.tr/2016/07/pes-2013-ps3-transfer-guncelleme-yama.html

      burayı sırasıyla yap

      Sil
    2. HOCAM PC İÇİN VERSİYONU YOKMU LÜTFEN ?

      Sil
  3. hocam su anda elinde yama varmiki datapacksiz calissiz eski olsada olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim az kaldı biraz daha bekle

      Sil
    2. her kese azerbaycandan slmlar sabirsizlikla bekliyorum yeni yamayi simdiden ellerinize saglik

      Sil
    3. her kese azerbaycandan slmlar sabirsizlikla bekliyorum yeni yamayi simdiden ellerinize saglik

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. datapackli yamada çıkartsanız çok makbule geçer çünkü datapack 6 da oyuncu isimleri falan küçük yazı karakteri ile yazılı ve oyunun görüntüsü daha iyi yapmayı düşünüyormusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama ilk önce datapacksiz yama yapıyorum sonra datapacli yama yapacağım

      Sil
    2. datapack li yama yapman uzun sürermi kardeşim

      Sil
  6. Abi ben bunun apaynısı yamayi ps3 indirdim ap aynisı senin orda yazdiklarindan farkı yok ama güçleri bok kim yapmışsa içine etmiş sen işşallah bòyle yapmazsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bütün oyuncuları güncelliyorum merak etme

      Sil
  7. Ya abi sana bisey soracam benim playstation kirdirilmamis ve pes 13 cd genede olur demi

    YanıtlaSil
  8. Ya abi sana bisey soracam benim playstation kirdirilmamis ve pes 13 cd genede olur demi

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Hocam kolay gelsin Benim 2 sorum olacak Bir Önceki transfer yamanız ps3,e Kopyala yapıştır yaptım sorunsuz oldu bu vereceginiz yeni transfer yamasıda Aynı şekildemi olacak yoksa Farklı yollardanmı atılacak. benim sürümüm data 1.04 pack 6 Acaba Türkçe spikeri Nasıl atabilirim bir çok öneri ile karşılaştım fakat hiçbiri sonuç vermedi sizin vereceginiz bilgi dahilinde belki bu sefer yapabilirim. cevabınızı beklemekteyim. Ps3 Cd Lidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı yüklenecek değişen birşey yok

      Sil
    2. türkçe spikeri cd ile çalışan makineye yapamazsın kırık olması lazım

      Sil
  13. Hocam Ufak bi istegim daha oalcaktı hem sizin yararınız hem benim yararıma Yeni bir lig yapısı Yapıp AllStar Ve SuPerstar Yapabilirseniz oyuna ayrı bi hava ve genişlik kazandıracak Kısacası Ronaldo Ve Messi Takımı gibi Yıldız oyuncular barındıracak Yapabilirseniz iyi olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karma takımlar yapıyorum kardeşim dünya karması olacak

      Sil
  14. Azerbaycandan Turk kardeslerime selam. abi takim amblemleri olacakmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bu yama orjinal pes 2013 de en fazla 52 adet yama ekleyebiliyorsun bazı takımların amlemi eski o yüzden ama kırık makine kullanıyorsan hepsini güncelleyebirsin

      Sil
  15. abi bir ricam olacak datapacksiz yamada amblem nasil kurulur? mesala ben Qarabag fk amblemi lazim hardan yukleye bilerem? lutfen cvb yaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim düzenle/takımlar/amlem/yükle diyerek amlemi değiştirebilirsin

      Sil
  16. pes 2013 türkçe spikermi bu yaptığınız yama playstation cafe işletiyorum datapacksız yükleme sıkıntı çıkarmaz değilmi kıeık makınalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkmaz kardeşim bi sorun olursa yardımcı olurum

      Sil
  17. s.a kardeşim benim cd de versiyon 1.00 yazıyor databack 6 da yok databack nasıl yüklerim sadece başka kasadan yükleme ile mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. datapack 6 olomasada olur cunki datapacksiz yama uzerinde calisiyorlar hazirlanmasi 01.09.2016 yani 11 gune kadar surer

      Sil
  18. Hocam kolay gelsin. Bu yama için herhangi bir şart gerekmiyor değil mi? Makine kırık pes 2013 ver 1.04 yazıyor sadece. Sorunsuz yüklenir değil mi?
    Hocam bir de özellikle euro 2016 takımlarının güçlerini oyuncularını güncellemeyi unutmayın kadroları aynı euro 2016 gibi olsun lütfen :)) Sabırsızlıkla bekliyoruz kolay gelsin Allah yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüklenir kardeşim videosunu yükledim şimdi bakabilirsin

      Sil
  19. S.a hocam takipteyim sabırsızlıkla beklıyorum. başka sitelerden var ama b*k gibi yapmışlar. Oyuncu üçleri ya çok yuksek yada tam tersi umarım sizde bu sorun yaşanmaz. iyi akşamlar kolay gelsin. TARİHİ BİRAZ İLERİ ÇEKEMEZMISINIZ?? :):):):)

    YanıtlaSil
  20. S.a hocam takipteyim sabırsızlıkla beklıyorum. başka sitelerden var ama b*k gibi yapmışlar. Oyuncu üçleri ya çok yuksek yada tam tersi umarım sizde bu sorun yaşanmaz. iyi akşamlar kolay gelsin. TARİHİ BİRAZ İLERİ ÇEKEMEZMISINIZ?? :):):):)

    YanıtlaSil
  21. Abi öncelikle eline emeğine sağlık , benim makinede pes 13 v1.04 dp 6 yüklü datapacksiz yama olduğu için dp silmem mi gerekicek bunu kurmam için öyleyse nasıl silebilirim yardımcı olursan sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. AZERBAYCANDAN selmlar var size hocam. son yamanizi sabirsizliqla bekliyoruz, ama datapacksiz olmasi bizim icin biraz kotu oldu. cunki datapacki silmek isdemiyoruz, datapack uyumlu yamada olacaqmi? azeri takimnlari olan karabag sk ve Qebele sk takimlari yapa bilirmisiniz. simdiden ellerinize saglik hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaedeşim datapacksiz yamanın datapackli yamadan farkı yok videodan bakabilirsin

      Sil
  23. kardeşim bu yama temiz pes 2013 ün üstüne kursak yeterli olcak demi diğer sürümlere ihtiyaç olmadan ve herhangi bir yamanın üstüne olmadan mesela bazıları tsc extreme üzerine oluyo bu yama sadece temiz pes 13 ün üzerine atsak yeterli olcak demi ? :)

    YanıtlaSil
  24. kardeşim eline sağlık güzel olmuşa benziyor son transferlerde olur zaten herhalde , bitince linki burda paylaşacakmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. link youtube kanalında videonun altında paylaşacağım

      Sil
  25. Kolay gelsin yamanızın videosunu izledim herşey 4 4 lük fakat tek eksik dünya karlamalarının Erdevishe diye adlandırdıgımız ligde bulunmasıdır onun logosunu direkt Dünya karmaları olarak bir amblem atamazmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim yama hem orjinal makine hemde kırık makine içn yapıldığı için o amblemi değiştiremedim makinen kırıksa oyunun imajından değiştirebilirsin

      Sil
  26. Abi senden bir ricam olcak sen FENERBAHÇELİSİN biliyorum Ama GALATASARAYIN 4. Yıldızı Eklenecek mi Cevap Verirsen Sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim ben fenerliyim diye galatasarayı yapmayacakmıyım enteresan bi yorum hepsi yapılıyor kardeşim sıkıntı yok videoda izleyebilirsin

      Sil
  27. istersen 100 tane reklam koy tıkarız emek veriyonuz da oyuncuların güçleri dengeli olsun birde la ligaya villareal , league 1 e de monacoyu koyar mısınız kardeşim

    YanıtlaSil
  28. kardeşim helalin var bazıları yamayı parayla satıyor sen emek verip bedava yayınlıyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimseden para filan istemiyorum kardeşim sadece linte reklamlar var ordan 3-5 lira geliyor başka birşey istediğimiz yok

      Sil
    2. eyw. kardeşim yama çıktımı son durum nedir

      Sil
  29. Abi pc icin cıkarsa ne zaman çıkar lıtfen senden ricam pc icinde cıksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim pc için yapmayı düşünmüyorum ama sana pc için portikal.net sitesini önerebilirim

      Sil
  30. ben oyuna girerken datapack yazmiyor ver 1.04 yaziyor bu yama benim ps3me gidermi?

    YanıtlaSil
  31. Hocam ellerine sağlık..Çok iyi görünüyor. Allah razı olsun zaman ayırıp yapıyorsun..

    YanıtlaSil
  32. Size bir sorumda olacaktı cd'li makinalara datapack'siz yüklendiğini biliyorum acaba multiman(kırık makina)ya yüklenir mi yaptığınız yama ?

    YanıtlaSil
  33. Kurumu nasıl olacak bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim videonun altında kurlum detayı diye link var oraya bakarsan

      Sil
  34. orjinal ps3 içinde oluyormu yani kırık olmayan makinalarda

    YanıtlaSil
  35. yarınmı çıkacak şimdi güncel kadro

    YanıtlaSil
  36. Kardesim oncelikle eline emegine saglik bugun 1 sabah kurariz ins cafede herkes bugunu bkliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol müşteriler kardeş emin ol müşteriler bağımlısı olur

      Sil
  37. Kardesim oncelikle eline emegine saglik bugun 1 sabah kurariz ins cafede herkes bugunu bkliyo

    YanıtlaSil
  38. saat kaçta koyacaksınız yeni yamayı sabırsızlıkla beklıyorum

    YanıtlaSil
  39. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  40. abi ne zaman yüklenir güncelleme

    YanıtlaSil
  41. sabırsızlıklar bekliyoruz, abi kaç gibi indirebiliriz güncellemeyi

    YanıtlaSil
  42. yenı yamayı ps 3 e nasıl yukliycem pcye indirip flas bellege atsam ordan yukluyebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kardeşim videonun altında kurulum linki de var

      Sil
  43. merabalar hayırlı günler bu yama ne zman çıkacak kedin bir tarih bilgisi varmı acaba

    YanıtlaSil
  44. Kardes Bu gun linki paylasacaksin?

    YanıtlaSil
  45. Kardes Bu gun linki paylasacaksin?

    YanıtlaSil
  46. S.a merhabalar kolay gelsin bügün linki yüklüyorsunuz inş. 1 aydır sizi bekliyorum :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol müşteriler kardeşim emin ol müşteriler bağımlısı olacak

      Sil
    2. S.a merhabalar hocam sizin yamayı kullanıyorum emeginize saglık youtube sayfanızı kapatmışsınız galiba ulaşamadım. Hocam dunya karması ve nostaji takımlardan birini örn:gs seçtiklerimizde oyun planı sırsında donuyor yardımcı olurmusunuz iyi akşamlar.

      Sil
  47. kardesım lınkı ne zaman yayınlıcaksınız.

    YanıtlaSil
  48. Bilgisayar içinde oluyormu
    Telefon a indirip bilgisayara atsak oluyomu 😀😁😀

    YanıtlaSil
  49. üstad ne kadar süre sonra yayınlanacak bir bilgi verirmisin

    YanıtlaSil
  50. sabırsızlıkla bekliyorum. USB yerine DVD kullanabilir miyim yamayı yüklerken?

    YanıtlaSil
  51. yama saat kaç gibi yüklenecek acaba

    YanıtlaSil
  52. Bilgisayar içinde oluyormu
    Telefon a indirip bilgisayara atsak oluyomu 😀😁😀

    YanıtlaSil
  53. pc için olmaz
    şu anda beklenilen yama ps3 için

    YanıtlaSil
  54. aksam oldu kardesım hanı yamanız

    YanıtlaSil
  55. aksam oldu kardesım hanı yamanız

    YanıtlaSil
  56. kardes yamada sıkıntı var sanki ben kurduugumda hep eski oyuncular vardı ?

    YanıtlaSil
  57. aynen bende yükledim hep eski oyuncular var

    YanıtlaSil
  58. adam daha yamanın lınkını vermedıkı nerden yukledınız sız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. video nun altında bir link varya onu yükledik o da eski zaten

      Sil
  59. ya kardeş bu linkten indirmiyor.

    YanıtlaSil
  60. bu yamayı nerden ındırıcez arkadaslar bnde lınkte hıcbısey cıkmıyo pesle alakalı

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  63. Kardes Sıkıntıyı çözecek misin yoksa baska bir yamami arayalim ?

    YanıtlaSil
  64. almak ıstıyorum numaram 0534 566 6913

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim kurulum videosu ekledim oradn bakabilirsin

      Sil
  65. indirdim yukledim ama oyun açılmadı ps kafe işletiyorum makianalr multıman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim düzgün yüklediysen olur niye olmasın

      Sil
  66. reis 1 eylul oldu sabırsızıs haydi ya

    YanıtlaSil
  67. reis 1 eylul oldu sabırsızıs haydi ya

    YanıtlaSil
  68. reis 1 eylul oldu sabırsızıs haydi ya

    YanıtlaSil
  69. Eski verimin üzerine yükledim ama olmadı sizce ondan mıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim kurulum videosu ekledim oradn bakabilirsin

      Sil
  70. abi tranferler eski ayrıytten karma liğlerde yok transferler eski

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim kurulum videosu ekledim oradn bakabilirsin

      Sil
  71. yükledim ama değişen bir şey olmadı nasıl olucak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim kurulum videosu ekledim oradn bakabilirsin

      Sil
  72. selamun aleykum arkadaslar dun datapeklı yamanızı ındırıp yukledım ama bnde datapeck 6 1,00 surumu var ve acılmıyo neyden kaynaklanabılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim kurulum videosu ekledim ordan bakabilirsin

      Sil
  73. selamun aleykum arkadaslar dun datapeklı yamanızı ındırıp yukledım ama bnde datapeck 6 1,00 surumu var ve acılmıyo neyden kaynaklanabılır

    YanıtlaSil
  74. arkadaslar bnm bı makınemde pes13 e gırerken kupa bılgılerı onaylanmadı oyundan cık yazıyo nasıl deuzeltebılırız bnu

    YanıtlaSil
  75. arkadaslar bnm bı makınemde pes13 e gırerken kupa bılgılerı onaylanmadı oyundan cık yazıyo nasıl deuzeltebılırız bnu

    YanıtlaSil
  76. recovery moduna gir ordan 4 sekme veri tabanını güncelle var ordan yap sıkıntı kalmaz ama dikkat et başka bir şeye basma makinen gider

    YanıtlaSil
  77. ya hocam ben indiremedim bu yamayı download manager kullanıyorum site adresi var diyor dosya yok diyor sıkıntı nedir çözemedim

    YanıtlaSil
  78. sezai erbas kardesım ama makınem kırık makıne sıkıntı olurmu

    YanıtlaSil
  79. Hocam, Videodakiyle aynısını yaptım. Kadrolar ve Herşey Sorunsuz.. İçeriği de Herşey Çok Çok güzel olmuş kadrolar, amblem, formalar.. vesayre..
    EMEĞİNİZE SAGLIK. ELLERİNİZE SAĞLIK .ALLAH RAZI OLSUN. DEVAMINI DA BEKLERİZ İNŞALLAH. KOLAY GELSİNN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nereden yükledin ben bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

      Sil
    2. Youtube kanalarıının altında linki veriyor zaten

      Sil
    3. nereden yükledin ben bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

      Sil
  80. Youtube kanalarıının altında linki veriyor zaten

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. imaj dosyası olarak indi kardeşim doğru mu böyle

    YanıtlaSil
  83. bu yamayı orjınal makınelerede aynı sekılde yukluyebılırmıyız bıremın

    YanıtlaSil
  84. ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI YOUTUBE KANALINA VİDEOLARIN ALTINA YAPARSANIZ DAHA ÇABUK DÖNÜŞ YAPARIM BURAYA ÇOK SIK BAKAMIYORUM BİLGİNİZE

    YanıtlaSil
  85. Transfer sezonunun son günü yapılan transferle mevcut mu acaba

    YanıtlaSil
  86. hocam yamayı yükledik çalıştı fakat analigde sorun çıkardı , youtube kanalının altına sorunu yazdım bilgi verirsen sevinirim , silmek zorunda kalıcam yamayı.

    YanıtlaSil
  87. Abicim bir yardımcı olurmusunuz indiremiyorum

    YanıtlaSil
  88. ben yukledim cok guzel olmus ellerine salik hocam. birkac yanlis var oda olsun artik, onuda ilerleyen gunlerde duzelir isallah. sagol hocam

    YanıtlaSil
  89. http://www.ps4oyun.com/pes-2013-2016-2017-guncel-kadro-stsl-ve-ptt-yamasi-indir/

    bu site yamayı sizdenmi aldı

    YanıtlaSil
  90. http://www.ps4oyun.com/pes-2013-2016-2017-guncel-kadro-stsl-ve-ptt-yamasi-indir/

    bu site yamayı sizdenmi aldı

    YanıtlaSil
  91. emeğine sağlık,teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  92. usta link.tl acılmıyor.. linki direk bizimle paylaşırmısın rica etsem ?

    ve usta çok istiyorum bu yamayı datapack yok bende sadece version 1.04 yazıyor yani sorunsuz calışır değilmi ?

    YanıtlaSil
  93. selam bende link.tl sayfasini gecmiyor bana direk link ata bilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  94. slm admin benm cihazım orjinal bende bir önceki güncel kadro var datapackta yklü son gncellemeyi nasıl yapacağım

    YanıtlaSil
  95. Ustam senin video dakileri yapıyoruz Enson rot deyip bas Ka menü açıyoruz orda senin linkini verdiğin dosyayı görmüyor flaş da ama olmuyor neyapmalıyız

    YanıtlaSil
  96. Ustam senin video dakileri yapıyoruz Enson rot deyip bas Ka menü açıyoruz orda senin linkini verdiğin dosyayı görmüyor flaş da ama olmuyor neyapmalıyız

    YanıtlaSil
  97. ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI YOUTUBE KANALINA VİDEOLARIN ALTINA YAPARSANIZ DAHA ÇABUK DÖNÜŞ YAPARIM BURAYA ÇOK SIK BAKAMIYORUM BİLGİNİZE

    YanıtlaSil
  98. dostum youtube kanalının linkini vermisin bulamadım bir türlü.

    YanıtlaSil
  99. nereye atıyoz bu dosyaları

    YanıtlaSil
  100. BU YAMAYI SENMİ YAPIYON PS4 OYUN COMMU YAPIYOR ABİ

    YanıtlaSil
  101. oyunu indirdim kurdum gayet güzel çalışıyor dünya karmasını göremedim üzerinde çalışılmaya devammı ediyor..elinize kolunuza sağlık

    YanıtlaSil
  102. PES MANİA ABİCİM 2016/2017 DEVRE ARASINDA DATAPACKSİZ GUNCELLEME GELECEK Mİ ? HA BİDE ANALİG DE DONMA OLUYOR BI SONRAKI MACA GEÇİŞ ESNASINDA. DUZELTEBİLİRMİYİM ? YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM

    YanıtlaSil
  103. Allah razı olsun hocam teşekkürler çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  104. Ben indirme linkine tıklayınca cins cins sitelere yönlendiriyor.

    YanıtlaSil
  105. çok başarılı bi çalışma olmuş, emeğinize sağlık, kolayca yükledim, keyifle oynuyorum. "Olmamış" diyenler bilgisayar bilgilerini veya cihazlarını gözden geçirsinler

    YanıtlaSil
  106. iyi günler 2016 / 2017 ara transfer yaması çıktımı acaba

    YanıtlaSil
  107. ustam ne olur şu ara transfer yamasını paylaşırmsn cafecıler olarak cok ıhtıyac var babel besıktasta mesela ps3 ıcın lutfen :(

    YanıtlaSil
  108. PS3 PES 2013 2016 2017 ARA TRANSFER YAYINLKAYACAKMISINIZ

    YanıtlaSil
  109. hocam pls ara transfer yaması yayınlayın.Allah razı olsun sayenizde iyi para kazandık yamalarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  110. İyi güzel güncelledim tamam ama futbol yaşamı oynayamıyorum "tüm ulusal ligler yapılandırılıyor lütfen bekleyin" bitmiyor... Acil cözüm...

    YanıtlaSil
  111. usta hersey ıcın cok tesekkurler :)
    bıde ara transfer yamasını cıkarsaydın cok guzel olacaktı kırık olmayan pes ler ıcın ellerıne saglık usta

    YanıtlaSil
  112. yama siteden kaldırıldı mı ?girdiğimde boş görünüyor yardımcı olur musunuz yeni link var mı ?

    YanıtlaSil
  113. Selamın aleykum 2017 2018 kadro çıktı mı acaba

    YanıtlaSil
  114. hocam dosya yok yada silinmiş diyor bi çözüm yoksa

    YanıtlaSil
  115. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil